Thursday, October 30, 2008

San Cristobal

Oleme peale 12 tunnist bussisõitu kenasti kohal. Mereannid andsid endid mägiteel tunda. Hosteli leidsime väikese vaevaga. Bussijaamas nad reklaamivad hosteleid ja kui miski "nende" oma valid, saad sinna taksoga tasuta kohale. Me valisime esmalt ühe piltide järgi vinge ja 80 raha eest. Kohal selgus, et peame ikka rohkem maksma. Tekkis meiepoolne rahulolematus. Tahtsime ära minna. Hostelitüüp tahtis aga taksoraha tagasi. No Kusta vaidles mis kole, et see ebaaus (oligi ebaaus), me ei maksa midagi. Tüüp ei jätnud jonni, et taksoraha, taksoraha - 20 peesot jne. Pille siis maksis talle kümme. Edasi läksime jalgsi ja leidsime kohe teise hosteli. Kohaliku hõnguga. Minu arvates stiilne (teiste arvates vist urgas). Maksis ainult 60 raha. Nii odavas hostelis polegi me veel elanud.
Linnatuur möödus kohustuslikus korras meeldivalt. Esimese asjana ostsin endale laamavillast sõrmikud. Ka müts on siin vajalik. Jube külm on.
Õhtul läksime kõrtsu. Elav muusika. Saksofonimängija oli super. Kokteilid odavad ja head. Margarita on kujunenud lemmikuks. Meeleolu siinsetes pub-klubides on vaba ja vahetu. Tants tuleb iseenesest.

Haigustest on vist burritod võitu saanud. Ootan ise huviga, kuna miskit külge hakkab.
Unistame muuhulgas eesti kartulitest ja hakklihakastest. Kõht kannantab siinset toitu väga piiri peal. Edgaril on kõige hullem. Juba kala praelõhn ajab talle judinad selga j sõõrmd puhevile.
Nagu juba mainisin armas linn. Väga indiaanlasi täis :) Üldse elab Chiapase osariigis ca miljon indiaanlast. Enamasti mayade järeltulijad. Kõik suht väikest kasvu ja jässakad.
Gojko Miticit ei ole. Ei ole sihvakust, pikki juukseid, kotkanina ega karmi pilku :). Kurb. Käisime veel igaks juhuks ka kohalikes indiaanikülades (Chamula ja Zinacantan), mis jäävad ca 20 km kaugusele. Sõitsime sinna collectivoga (minibuss). Rall mägiteel 9 peeso eest.
Indiaanikülad on iseenesest nagu turistidele mõeldud. Müüakse igasugust träna. Kuid pildistada eriti ei või. Pille tahtis kohalikku turumelu pildistama hakata, kuid müüja viskas teda lillekontsuga (see konts tabas siiski mind) ja oli väga kuri.
Homme sõidame edasi Palenque.
Kurr.

Unknown said...

muide, mis kuupäeval siis tagasi kodumaal oled?:)

poku said...

Reedel, 7.11. Paavo tuleb mulle ilmselt Riiga vastu.

Unknown said...

ohoo, see ongi ju kohe:D