Saturday, October 18, 2008

Taxco


Alustame rahast :). Reis Taxcosse maksab 116 peesot. Bussi ees on kontroll, kes kõigile käe nende kottidesse topib :), seal veidike sobrab, ja kui rahule jääb, siis bussi laseb . Suured seljakotid sildistatakse hoolega ja pannakse pagasiruumi. Vinge. Bussi ukse kõrval (tänaval) on lauake, kus peal söödav-joodav bussi kaasa võtmiseks. Tasuta. Sõiduk on Volvo, lux variant, väga mugav, aga paksult rahvast täis. Buss peaks väljuma kell 13.00, aga nagu ikka väike viivitus pidi siin asja juurde kuuluma. Bussisõit ise on karm. Minu kõrval istub tädi, kes on endale terve pudelitäie odööri pähe kallanud. Siis veel telekas, ok... filmid on enam-vähem, aga neid ei saa vaadata, sest heli on põhjas. Seda pole võimalik kirjeldada. Lärm, hais, mägedes kiigutav tee. Enamus mu meeli on halvatud, ainult aknast paistev silmailu suutis mind veel elusana hoida. Yleyldse on Mehhiko märksõna lärm. Metroos karjuvad inimesed, kes plaate myyvad - see tymps, mida nad pakuvad on põhja keeratud. Igatahes kõrvatroppe on vaja.
Bussist väljun ysna rohelisena. Vaehemalt on soe, 23 kraadi ja päike paistab. Kitsad tänavad yles-alla. Autode vahelt ei mahu siilisabagi läbi . Laupaev e turupaev. Tohutu mass rahvast, aga ometi tundub, et siia ma jään kaheks päevaks. Bussi ma niipea ei istu. Pean ennast enne varustama teatavate tarvetega. Hosteli leidin hõlpsasti. Mees muidugi ajas silmad punni, et yksi ja niimoodi. Et nojah, tal yks voodi on veel. Olen siis yhes toas koos kahe taanlasega. Nemad pidid homme igatahes lahkuma. Korraks nägin neid, aga ega ma vestelda täna kyll ei viitsi. Silkasin hoopis hõbedaturule ja leidsin paar asjakest Mannile ja Paulale. Ytleme nii, et odav osta siit pole.
Homme vaatan linna yle, siis on veits rahulikum.

2 comments:

Unknown said...

Hei!

Bussisõidu kirjeldus kangastas mu silme ette 80ndate kinufilmi "Kalliskiviromaan". Eriti selle koha, kus kaunis romaaniajakirjanik on sunnitud koos mingite murjamitega bussiga läbi džungli sõitma, kus poolel teel segavad teda filmi pahad tegelased, tekib mingi tagaajamine, sh. pikk ja mudane liug, mille teises otsas ootamas kaunist peategelast veelgi kaunim (päris) Michael Douglas ...

Nii et: pikka liugu, Poku! ;)

poku said...

Nujah, minu tegelikkuses puudus kaunim :). Yleyldse on eesti mees tantsuloevi voerreldes mehhiklasega. Ehk indiaaniosariigis laeheb vaade paremuse poole.