Wednesday, October 29, 2008

Krabi


Ma ei läinud sukelduma. Ei tahtnud. Võib muidugi ka õelda, et jänes oli püksis (Pille sõnu kasutades). Aga eile rannal pikutades sibas üks keskmist kasvu krabi üle mu varvaste ja teise istusin lihtsalt laiaks. Kõhe. Pidin isegi oma pikutamiskohta vahetama. Täna olin sootuks päikesevarju all ja lamamistooli peal (lamamistooli all turvasid mind ka kaks kohalikku kodutut koera). Kindlam. Mõelge, keda seal vee all veel kohata võib. Igatahes kangelasburritod lõpetasid oma sukeldumiskursuse ära. Test oli excellent ning hambad jäid ka kõigil suhu. Tähistasime seda merevähkide ja teiste veeelukatega.
Edasi San Cristobal de la Casasse. Adios Vaikne ookean. Selleks korraks. Kallid kõigile.

3 comments:

Unknown said...

asesinar! :D kalliralli

poku said...

Heh, pean s6nastikust j2rele vaatama, mis see t2hendab :).
Paula saatis mulle smsi. Kysis kuda mul l2heb jne. Kuna see Nokia telefon, mis mul kaasas on funkab nagu tahab, siis ma ei hakka talle pool p2eva s6numiaega varuma.
Tee talle kallisid. Ja kui ta ei viitsi ise mu blogiheietusi lugeda, tee talle lyhikokkv6te :)
2ra unusta ka mammat :)

Unknown said...

ma olen kuulnud, et paavo loeb ette talle sinu jutte :) ja vantsu ka küsib koguaeg, et kuidas läheb ja siis ma räägin (pakkusin talle, et ta ise tuleks ja loeks, aga ta ei saa aru ja ei viitsi ja vehib käega nagu ikka :D)nurr